Citizen Charter
दुग्ध विकास संस्थान
नागरिक सेवा वडापत्र
क्र. सं |
उपलब्ध हुने सेवाहरु |
सेवा उपलब्ध गराउने विभाग |
गुनासो सुन्ने ब्यक्ति |
१ |
संस्थानका विभागहरु तथा आयोजनाहरुको कार्य सम्पादन तथा अनुगमन गरि दूध संकलन, उत्पादन तथा बिक्री वितरणको कार्य सञ्चालन गर्ने गराउने । |
उपमहाप्रवन्धक |
महाप्रवन्धक |
२ |
दूध तथा दुग्ध पदार्थको गुणस्तर निर्धारण, परिक्षण तथा निर्धारित गुणस्तर मापदण्ड भित्र छ छैन अनुगमन गर्ने आदि । |
प्रमुख, गुण नियन्त्रण तथा प्रविधि विकास विभाग |
महाप्रवन्धक |
३ |
दूध उत्पादक कृषकहरुको दूध संकलन तथा दूध र दुग्ध पदार्थको उत्पादन÷विविधिकरण, यान्त्रिकरण, मर्मत सम्भार, निमार्ण तथा अन्य प्राविधिक सेवाहरुका । |
प्रमुख, प्राविधिक व्यवस्थापन विभाग |
उपमहाप्रवन्धक |
४ |
संस्थानको भावी योजना तर्जुमा, आयोजनाको मूल्यांकन, जनशक्ति तालिम परिक्षण कार्यहरु संचालन तथा लक्ष्य निर्धारण गरि अनुगमन गर्ने आदि । दूध तथा दुग्ध पदार्थको सर्वसुलभ आपूर्ती गर्ने गराउने र भावी वजार विस्तार कार्यक्रमहरु तथा बिक्री नीति नियम तर्जुमा गर्ने आदि । |
प्रमुख, योजना जनशक्ति तथा वजार व्यवस्थापन विभाग |
उपमहाप्रवन्धक |
५ |
कर्मचारी व्यवस्थापन, मालसमान खरिद तथा आपूर्ती, मर्मत सम्भार व्यवस्था तथा संस्थानको प्रशासनिक कार्य संचालन गर्ने आदि । |
प्रमुख, प्रशासन व्यवथापन विभाग |
उपमहाप्रवन्धक |
६ |
संस्थानको आर्थिक कारोवार संचालन, वित्त व्यवस्थापन, वैदेशिक सहायता तथा ऋण कोष परिचालन गर्ने आदि । |
प्रमुख, आर्थिक व्यवस्थापन विभाग |
उपमहाप्रवन्धक |
७ |
संस्थान र अन्र्तगत आयोजनाको चौमासिक, अर्धवार्षिक र वार्षिक हिसाव कितावको आन्तरिक लेखा परिक्षण गर्ने आदि । |
प्रमुख, आन्तरिक लेखा परिक्षण |
महाप्रवन्धक |
केन्द्रीय कार्यालय
लैनचौर, काठमाडौं
पोष्ट वक्स: ८३८
फोन: ९७७- ०१ ४४११७१०,४४१४८४१, ४४१०४८९, ४४१२६९६, ४४१३६९६, ४०२४०२९
फ्याक्स: ९७७ -०१ ४४१७२१५
वेवसाइट: www.ddc.gov.np
इमेल: info@ddc.gov.np